Anticomunismul lui Basescu


Tot felul de cetateni de bine au incercat sa ma convinga sa nu votez cu Antonescu (adica Geoana in turul al II-lea) pentru ca voi vota cu Iliescu. Oficiosul marinaresc – Evenimentul zilei – ne anunta ca Popeye l-a sunat saptamana aceasta pe ilici ca sa-l ajute sa puna ministru PSD la Ministerul Muncii.

“Băsescu, apel la Iliescu

Cea mai „spumoasă” pledoarie împotriva ispitei lui Marian Sârbu de a ajunge ministru în guvernul Boc a fost cea a lui Ion Iliescu. „Nu ştiu ce te-a apucat, Mariane. Ţi s-a pus aşa un gol pe minte. Îmi spune şi consultantul meu. Nu e în partid, dar suntem împreună de 60 de ani: «Ce l-o fi apucat pe copilul ăsta?»”, a povestit Ion Iliescu în şedinţa PSD din discuţii cu soţia sa, Nina.

El a relatat totodată şi faptul că a fost sunat ieri chiar de preşedintele Traian Băsescu. Iliescu spune că Băsescu i-ar fi cerut să-l susţină pentru funcţia de ministru al muncii. „I-am spus că nu depinde de mine, că este decizia lui şi a partidului”, a povestit Iliescu.

„Şi i-am mai spus: «Dragă, eu nu înţeleg de ce ai obsesia asta în legătură cu mine. Eu nu mai am influenţă în partid ». I-am mai spus să-şi bage minţile în cap şi măcar în acest al doilea mandat să fie preşedintele tuturor românilor”, a relatat Iliescu din convorbirea avută cu Băsescu.

La final, Marian Sârbu a acceptat decizia impusă de colegii săi şi a comunicat-o premierului Boc şi şeful statului, mulţumindu-le pentru încredere. ”

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/880274/Nina-Iliescu-despre-Sarbu-Ce-l-o-fi-apucat-pe-copilul-asta/

Iata unde se afla anticomunistul.

“M-a sunat şi Băsescu. I-am spus că nu depinde de mine, că e decizia lui şi a partidului. Şi i-am mai spus: «Dragă, eu nu înţeleg de ce ai obsesia asta cu mine».”
Ion Iliescu, preşedinte de onoare al PSD

Leave a Reply

