Raspuns detractorilor


Referitor la povestirea Ari, la care este sensul ei, si la sugestia ca as fi fost indurerat de interpretarea rasista a textului, am de facut urmatoarele precizari, valabile pentru toata activitatea mea din acest an, precizari ce sunt adresate, la persoana a II-a, lui Eduard Manole si tuturor celor care se simt cu musca pe caciula:

Nu e vorba despre durere si o stii foarte bine. Este vorba despre ce exista cu adevarat si ce nu. Si cum sa ma doara pe mine? Ce, l-am scris eu?
Eu sunt, doar, o umila persoana care chiar are curajul sa faca ceva. Nu sa scriu pe bloguri, sa ma dau mai destept decat sunt, sunt un umil ingineras, ce stiu eu, ci incercand sa misc ceva. Iar atunci cand niste persoane care in afara unor vorbe n-au facut absolut nimic, isi permit sa batjocoreasca, si nu ma joc cu cuvintele, un text al unui SCRIITOR, pentru ca imi este extrem de greu sa cred si mi-ar fi extrem de jena sa aflu ca n-au inteles, am toate motivele sa consider ca sunt jignit personal. Si nu este prima data. Asta o spune Sorin Camner, demn sau nu reprezentant al SRSFF, dar in mod sigur foarte demn reprezentant al lui Sorin Camner. Cel care se uita la el insusi in oglinda, de mai bine de 45 de ani si nu vede de ce s-ar rusina.

Altii, poate, ar trebui sa se rusineze.

Repet – nu e vorba despre patriotism. Si ma numesc Camner, nu Vasile.

Leave a Reply

