O disputa interesanta


Pe sit-ul SRSFF are loc o interesanta disputa intre domnul Franciscus Georgius si Michael Haulica: http://www.srsff.ro/1582/anglomania-salveaza-romania/.

Pe mine m-au amuzat extrem reactiile lui Michael, lasand deoparte confuzia pe care a facut-o intre autorul articolului – Cristian Tamas – si cel care semneaza Franciscus Georgius. Domnia sa, Michael, spune:

“nu stiu de ce am indoieli ca FG nu e chiar cel care semneaza asa pe ici pe colo. iar aici chiar n-avea de ce semna cu pseudonim, cita vreme ne adresam astfel de vorbe. daca vrem sa fim credibili in ceea ce spunem.
chiar nu vad nici un rost sa ma apuc sa-ti raspund si eu cu astfel de cuvinte si sa semnez cu pseudonim. curaj, nene! asumarea propriilor vorbe. despre asta vorbim, nu? sau ti-e rusine de ceea ce spui?
da, sint unii carora le e rusine de numele lor… asta e. le e rusine de tatal lor, care le-a dat numele? de familia lor? nasol…
pina la urma de ce foloseste cineva un pseudonim numai cind spune chestii de genul asta?”

Nu stiu de ce, dar asta imi aduce aminte despre o disputa pe care am avut-o eu cu Ona Frantz, care semneaza v, si care, pentru indrazneala de a-i fi cerut sa-si devoaleze identitatea, m-a facut albie de porci. Si m-am intrebat in permanenta daca in spatele lui v, in timp ce aceasta scria, nu se afla chiar Michael. Poate ii si dicta in timp ce privea peste umarul ei. Cum e Mike? Vezi cum se intoarce roata?

As mai avea un scurt comentariu referitor la libertatea de expresie – cazul v si, de ce nu, pentru ca tot se comenteaza atat despre inlaturarea textului lui Victor Martin de pe sit-ul SRSFF – libertatea de expresie este garantata de constitutie atata timp cat nu lezeaza demnitatea persoanei.

12 Responses

  1. “Maestre”, ai venit la mine-n blog semnînd „Gheorghe dracu“, aici semnezi “bujold”, şi încă mai emiţi pretenţii în legătură cu dreptul altora de-a folosi nickuri pe propriile lor bloguri, alea personale?

    Iată aici, încă o dată, răspunsul meu, că poate prima dată a părut mai abscons, aşa, de vreme ce pomeneşti de albii de porci…
    http://vidal2.wordpress.com/2009/03/24/bai-copii/
    La revedere şi sănătate de sus pînă jos.
    🙂

  2. Sincer sa fiu, blogul lui Mircea era al tau si discutia de acolo era pe blogul tau. Nu stiu cum naiba n-am observat. Te rog sa ma ierti, draga mea Ona, am gresit. De altfel si felul in care semnam pe blogul lui Mircea – Sorin Camner – era tot un pseudonim. Ia vezi dumneata ce scrie aici:http://mirceapricajan.wordpress.com/2009/03/13/cu-societatea-in-public/#comments

    “srsff
    Da’ dumneavoastra ce reusiti sa spuneti, ca nici macar numele n-aveti sublimul curaj da a vi-l dezvalui?

    Sorin Camner – PR al SRSFF”

    “v
    domnule Camner, sintem pe un blog, da? imi dati voie sa am un nick cind comentez pe un blog? v-am scris vreo scrisoare deschisa prin presa si nu m-am semnat? va multumesc pentru atitudine. ati inceput bine.”

    Da-mi voie sa consider ca esti ridicola. Dupa dialogul acela, poate ca ai memoria scurta:
    “ultima data cind am verificat, comentariul meu era pe blogul personal lui mircea pricajan, nu pe blogul lui sorin camner. nu stiu ca ce chestie vine sorin camner sa ma traga de nickname pe blogul unei terte persoane, dar nici n-am sa-l intreb, ca e p.r. si nu-mi permit.
    la revedere.”

    Si, poate: http://vidal2.wordpress.com/2009/03/15/de-ce-nu-rezista-satrapii-pe-internet/
    Cat despre Gheorghe dracu, poate stii tu cine e, pentru ca observ ca sunteti bantuiti de tot felul de pareri preconcepute. Eu am spus permanent cine sunt si te desfid sa-mi demonstrezi ca as fi fost eu acel Gheorghe. N-am gasit nicaieri ca tu sa fi iesit si sa fi spus: Eu sunt Ona Frantz. Vezi, draga mea v, eu am aflat exact despre cine e vorba si nu mi-as fi permis sa aduc aminte despre cine esti daca bunul tau amic, Michael, n-ar fi cerut exact ceea ce ti-am cerut si eu tie, tot public, pe blogul altora. Asa ca, las-o asa cum a cazut.

    Sau procedam dupa cum ne taie capul?

  3. da, desigur, nimeni nu ştie cine era gheorghe dracu, nici ip-uri n-avem cînd intrăm pe net şi toţi sîntem nişte fleţi.
    de rest… citatele îmi susţin punctul de vedere, mulţumesc. 🙂

  4. (ah, şi mi-a plăcut aia cu vai, eu nu mi-aş fi permis, dar uite-l pe cutărescu care a cerut… sîntem pe culmile ipocriziei şi ne place acolo.)

  5. “Cat despre Gheorghe dracu, poate stii tu cine e, pentru ca observ ca sunteti bantuiti de tot felul de pareri preconcepute. Eu am spus permanent cine sunt si te desfid sa-mi demonstrezi ca as fi fost eu acel Gheorghe.”

    Deci. chestia asta este o minciuna, domnule Camner. Sau domnule Gheorghe.

  6. Cutarescu ala iti este atat de apropiat incat, daca as fi in locul lui, m-as simti extrem de deranjat despre felul in care vorbesti despre mine. In rest nu pot decat sa ma declar multumit. Mai devreme sau mai tarziu se ajunge la vorbele mele si se dovedeste ca principiile sunt pentru ceilalti.

    Multumesc.

    Atat despre, cum ii spuneai?, NETICHETA. Revin: o fi in cartile de bune maniere? va urez succes pe culmile “ipocriziei”, cine o fi ipocritul, sau ipocrita.

    Cat despr ip, daca tot esti asa de convinsa – demonstreaza. Vorbele—- n-au nici o valoare. Cine or fi fletii, poate stii tu, eu nu ma consider atat de specializat in IT incat sa-mi permit sa fac afirmatii atat de fara echivoc.

  7. Domnule Craciun, cred ca Gheorghe este atat de departe de spiritul meu incat faci o confuzie regretabila pe care nu m-as grabi s-o etichetez. Eu, in locul tau, as fi mai precaut cu ceea ce spun.

  8. “Mai devreme sau mai tarziu se ajunge la vorbele mele si se dovedeste ca principiile sunt pentru ceilalti. “

    mare dreptate ai. 😀 principiile sînt pentru ceilalţi, în nici un caz pentru tine.
    noroc că ai dat tu linkul la discuţia aia halucinantă, se mai se lămurească lumea în ce te priveşte. şi la postarea mea cu satrapii, ca să nu mă mai repet. mersi.

  9. Probabil ca acel Gheorghe este o fantoma ce bintuie calculatorul dumitale. Insa eu nu cred in fantome.
    De demonstrat se poate demonstra, insa ramine la alegerea Onei daca are rost sau nu.

    • da, să ne demonstrăm noi între noi, toţi ăştia care ştim deja…

  10. apropo, “bujold”, şi comentariile pe care te grăbeşti să le ştergi apucă să fie văzute. iar din ultimul de felul ăsta mi-am dat seama că nu pricepi un lucru elementar: oamenii, de regulă, nu sînt extensii ale altor oameni.
    am intrat destul pe-aici. n-ai avut în viaţa ta atîtea comentarii, dar dacă te străduieşti puţin şi te porţi la fel de ipocrit şi cu alţii, poate-poate o să mai ai. oricum, nu de la mine.

  11. stii, sorine, era o zicala romaneasca… cu prostul si fudulia. pina acum am crezut ca nu ti se potriveste. acum nu mai cred asta. esti penibil.

Leave a Reply

