Mesaj pentru o liberala


La Alina Gorghiu pe blog am postat urmatorul comentariu pe care s-ar putea sa nu-l vad publicat:
“@Alina, eu pot dori orice, pentru ca spre deosebire de tine nu pot uita, nimeni nu poate uita, daca se afla acolo, demonstratia de la Universitate:

“La Palatul Cotroceni,
Canta cucuveaua,
Iliescu si ai lui,
Si-au gasit beleaua!”

Sau ca Basescu a doborat guvernul CDR. Sau…………….
Si-mi puneam speranta in PNL. Dar, ce sa vezi, acum PNL-ul s-a aliat cu ilici…. Ce ma fac? Simplu: renunt la vot. Pentru mine nu exista nici o distinctie intre fsn-ilici si fsn-basescu. Iar daca voi tineti cu tot dinadinsul, asa cum PNL a mai facut in ’92 cand nu a vrut sa candideze alaturi de CDR, sau in 2000 cand s-a gasit sa propuna pe Majestatea Sa, sau in momentul in care s-a gasit sa si-l alature pe marele economist stolojan, ala de venise in ’96 de la BM ca sa-l sustina pe ilici la presedintie, in detrimentul, si folosesc prenumele de reverenta, Emil, sau in 2008 cand ne-ati propus sa-l votam pe geoana, sa va sinucideti…sunteti liberi s-o faceti.
Puteti sa ne judecati ca fiind dusmanii vostri daca nu ne raliem acestei ineptii… adica sa votam alaturi de voi pe ilici sau pe securistul voiculescu… Nici o problema…. Pacat, insa, de sperantele pentru aceasta tara. Eu nu mai am. In ’89 aveam 25 de ani. Peste putin timp o sa am 50. Sperantele din ’89 au murit…
Poate, insa, ne hotaram noi, cei care mai avem putera sa gandim, si facem noi ceva pentru a da o speranta acestui popor si celor care mai au capul pe umeri.
S-ar putea sa nu postezi comentariul….nu-i nimic. O s-o fac eu.”

One Response

  1. trist, bujoalde… nici pnl-ul nu mai e ce-a fost…

Leave a Reply

