Zoso


Asa cum se poate vedea, nu prea postez, lipsa de timp… In acelasi timp, am prostul obicei sa-mi arunc ochii pe diferite bloguri urmarind, in special, postarile politice si sociale. Nu prea stau prin tara iar, daca sunt prin zona, nu-mi prea place sa ma informez de la televiziuni. Printre blogurile pe care le frecventez este si cel al lui Zoso. N-am comentat niciodata, nici n-am de ce, dar am remarcat ceva pentru care voi fi injurat dar nu ma pot abtine s-o spun – de cate ori cineva remarca o inadvertenta in ceea ce afirma posesorul blogului acesta incepe sa-l insulte pe cel care a avut indrazneala sa observe inadvertenta.

OK, o sa-mi spuneti – e blogul lui, spune ce vrea, afirma ce vrea, accepta comentariile pe care le vrea. Perfect, minunat, sublim…..dar despre ce vorbeam? Democratie, libertate…….Nu, nu, nu despre asta. Vorbeam despre bun simt, educatie….. Cu astea e mai greu… Daca eu iti spun – “Nu, n-ai experienta necesara pentru a afirma asta si asta”, nu-mi veni cu: “Esti idiot si am inceput sa ma satur de tine”, cum a facut Zoso astazi, intr-o postare despre diverse lucruri pe care le vede el prin preajma, incluzand opinii despre gradinite, de stat sau particulare, iar cineva i-a sugerat ca ar trebui sa vorbeasca doar dupa ce va avea experienta propriilor copii si a incercarilor de a-i educa, incluzand gradinita….Zoso, fie-mi permis sa afirm pe propriul meu blog, are un comportament de copil furios si needucat. Daca el este intr-uchiparea blogerului roman….mai bine-mi vad de drum.

Pentru linistire, n-am sa mai intru pe blogul respectivului ca sa nu ma arate cu degetul….

One Response

  1. Chintesenta bietului Zoso este perfect surprinsa de faza asta: http://optimvs.wordpress.com/2011/11/16/zoso-hipsterul-care-uraste-hipsterii/
    O imbinare senzationala de prostie, nesimtire, ipocrizie dusa la extrem si rea credinta, totul in acelasi individ: Zoso/Vali Petcu. Un copil intarziat si complexat caruia un individ iresponsabil i-a pus in mana o jucarie periculoasa.

Leave a Reply

