Scene din Bucuresti, Romania


Am noroc…. Am noroc de faptul ca nu vin acasa decat in weekend. In rest stau in Germania si ma dezmeticesc. Am sa va povestesc 4 scene vazute de mine, de fapt 3 scene si o imagine statica, dupa ce am aterizat asta noapte, la ora 24. Nu comentez, nu dezvolt. Doar ceea ce am vazut:

1. Am fost ingrozit, a enspe mia oara, de tigania taximetrelor de la Otopeni;

2. Veneam pe Ritmului, spre B-dul Chisinau (fost Socului) pe banda intai, cand dinspre Ferdinand apare un taxi de la Pelicanul, care nu se uita, nu da semnal si ne taie calea pentru a opri… noroc ca n-aveam viteza si ne-am putut opri noi….Era ora 1 dimineata;

3. Astazi, ora 13:30, tranvaiul 14 de pe Pantelimon face dreapta pe Ferdinand (fost Dimitrov), pe verde, culoare pe care o au si pietonii care traversau Ferdinand. Tranvaiul forteaza printre pietoni si practic darama un batran care traversa cu un carucior de piata;

4. Ora 15:45, Soseaua Iancului, statia autobuzului 335, in dreptul noului Mega Image, rasarit in locul fostului magazin Flanco, dinspre P-ta Iancului apare un 4×4 de culoare neagra, cu viteza de peste 100, care face slalom printre masinile care se indreptau spre fosta Intreprindere Electroaparataj, fortandu-le sa se dea la o parte din fata lui….

PS. Mai devreme nu citisem imbecilitatea, infamia, d-lui Plesu. Ma apuca o scarba iremediabila…… Imi lipseste compasiunea, domnule Plesu? Dumneavoastra va lipseste obrazul, pentru ca nu pot admite ca o inteligenta ca a dumneavoastra a putut asterne acele randuri pe hartie fara un interes….

Ii plangem pe cei trei. Pentru ei am cea mai adanca compasiune… HUIDU ESTE UN CRIMINAL SI AR FI PRIVIT ASTFEL IN ORICE STAT CIVILIZAT. OK, DUPA CONDAMNARE. IN ROMANIA NU VA EXISTA ASA CEVA, ASA CA DATI-MI VOIE SA MA PRONUNT IN ABSENTA CONDAMNARII – HUIDU ESTE UN CRIMINAL.

Vedeti http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/compasiune

9 Responses

  1. Pai nu inteleg : te mai mira ceva in tara ? 🙂

  2. Pardon, cred ca ai citit in traficul din Bucuresti articolul din Dv; oricum, nu ai inteles, cred eu, ce scrie autorul pe care-l hulesti pe nedrept.
    Plesu nu-l exonera pe Huidu pentru ce a facut, ci se adresa colegilor sai din presa.

  3. Cred ca compasiunea, ca termen, se refera in articolul d-lui Plesu la compasiunea fata de Huidu si inteleg foarte bine, nici nu ma intereseaza ca se adreseaza jurnalistilor, nici nu poti avea compasiune fata de un criminal…….. Ca esti ziarist sau patron de ziar sau cititor de presa sau ce vrei sa fii….

  4. PS. Cacofonia este voluntara….

  5. am citit articolul pe care l-ai pus la coada si nu am gasit nici infamia nici imbecilitatea lui Plesu. mai mult, articolul mi se pare ca aduce o nota de bun simt in tot uraganul mediatic din ultimele zile. da, huidu a omorat trei oameni, este responsabil de moartea lor; trebuie sa plateasca pentru asta. dar de aici pana la “nu poti avea compasiune pentru un criminal” sa ma scuzi dar e cale lunga. e exact distanta intre unul care ia pusca, intra intr-un restaurant si omoara trei oameni si unul care face un accident de masina si omoara trei oameni.

  6. @amos – Te rog sa-mi explici in cuvinte simple care este diferenta intre un asasin cu pusca si unul care incalca legea si omoara din culpa cu propriul automobil, pe soselele patriei, trei oameni. Multumesc. Nu de alta dar, in cele 5 decenii de viata ale mele, n-am reusit niciodata sa fac aceasta distinctie.

    • explicatia e un singur cuvant: intentie. una e sa vrei sa omori oameni si alta e faci o greseala care sa duca la moartea unor oameni.
      oricum, cred ca deja stii asta, stii la ce ma refer si inca nu imi dau seama de ce mi-ai cerut aceasta explicatie …

      • Sa nu ne jucam cu vorbele… crezi ca daca ma urc la volanul unui 4×4 si-o iau pe sosea cu 100 la ora, in conditii de carosabil umed, sosea aglomerata, o singura banda pe sens, interzisa depasirea, viteza maxima permisa de 50, si ma apuc sa slalomez pe acolo, ajungand sa intru peste niste persoane care circula respectand legea, nu am avut intentie? Pai din cauza unora care n-au nici o intentie am renuntat eu la sofat si imi este frica sa-l las pe baiatul meu sa faca scoala. Sa nu se inmtalneasca cu niste suavi domni fara intentie care sa-l omoare neintentionat…

  7. crima este crima si regretele sint tardive si penibile.trebuia sa regrete cand a apasat acceleratia in curba…

Leave a Reply

