Capitalismul in criza


Nu prea am timp, muncesc si umblu pentru asta prin Germania, cred c-am mai spus-o. Astazi de dimineata, prin Munchen in aeroport, am luat FT si am gasit o serie de articole pe tema Capitalismul in criza. Publicatia britanica se va ocupa de acest aspect in urmatoarele doua saptamani. Va dau link-ul catre grupaj si va las sa cititi singuri ce si cum. Remarc, totusi, subiectul pentru ca, pe la noi, toata lumea nu face decat sa ne spuna ce nenorociri ne sunt aduse de stat si ca ce bine ar fi sa-l ia naiba. Nu sunt nici eu adeptul implicarii statului in viata noastra dar, totusi, ia vedeti ce parere au britanicii astia: http://www.ft.com/intl/indepth/capitalism-in-crisis

Va repet – zilnic, in urmatoarele doua saptamani, vor aparea noi articole.

One Response

  1. În main stream media nu apare nimic ori e minimalizată această informație. Dar, on-line, activează o serie de bloguri și site-uri care spun asta.
    http://r-evolutia.blogspot.com/ încă de la început a fost înființat tocmai ca alternativă la iminentul colaps al capitalismului. Ca orice tranziție istorică va fi de durată, însă cu certitudine putem spune că ea se produce.

Leave a Reply

