Impozitele si viata in Romania


Prin intermediul lui http://cti97.ro/ am gasit pe blogul nwradu un calcul al impozitelor pe care le platim. M-am socotit si am descoperit ca, la salariul meu, nu platesc cat spuneam pe blogul lui ursu, cu putin timp in urma, ci ceva mai putin. Ma scuzati pentru inadvertenta.
Asta in afara celor 19% pe care-i platesc pentru tot ceea ce cumpar.
In afara impozitelor pe proprietati.
In afara…..
De ce platesc atat? De ce trebuie sa-i dau cuiva, care n-a fost niciodata si presedintele meu si camarilei lui, atatia bani? De ce trebuie ca toti ….., nu-i mai numesc sa nu se simta jigniti, sa-mi impuna mie un parlament unicameral, un regim semi sau prezidential, sa nu-mi modernizeze tara dar sa-mi vorbeasca despre modernizarea politica, sa nu construiasca autostrazi, sosele, strazi in oras, sa nu faca ordine, sa nu amendeze pe cetatenii pesesori de partupede care se… pe toate strazile si pe toate trotuarele, sa nu-i amendeze pe cei care-mi tulbura linistea tot timpul si mai ales vara cand deschid geamul, sa nu opreasca manelizarea orasului, ca doar de aia platesc taxe si impozite, sa faciliteze transportul, sa adune zapada, sa ma faca sa traiesc civilizat. Nu observ mari diferente fata de 1987. Poate doar lumina de pe strazi si caldura din casa. A nins si-am paralizat cu totii, strazile sunt si acum pline de zapada, nimeni nu-si face datoria, functionarii iti rad in nas si se comporta ca la ei pe feuda.

Din aceasta cauza ar trebui sa intram in greva fiscala.

Leave a comment